Khamis, Januari 13, 2011

LAPTOP MERAGAM

Semalam Bid bawa laptop ke kedai repair komputer yang Bid kenal.  Kata juru teknik kat kedai tu laptop Bid kena godam.  Sedih rasanya.  Jadi kena repair dulu.

Oleh kerana itu la sudah banyak hari Bid tak melepak di Maya pasal ni.  Kalau di ofis tak boleh nak gunakan komputer sangat untuk tujuan peribadi.  Nanti boss marah pula.

7 ulasan:

  1. Salam Bid.
    Memang dugaan biasa sekarang ni.
    Sabar saja ya.

    BalasPadam
  2. Aslmkm.
    Sesekali sakit juga le. Redhakan saja.

    BalasPadam
  3. Salam Bid.
    Memang dugaan la tu!

    BalasPadam
  4. Salam Bid.
    Begitu la .. kadang2 kerana usia; kadang2 virus pula!

    BalasPadam
  5. Salam Bid.
    Mmang sifat baharu .. ada masa ok, ada hari sakit.

    BalasPadam
  6. Aslmkm semua.
    Bid dah pun berkunjung balas & more! Hehe.

    BalasPadam